torsdag 28 maj 2009

Vad var det jag såg egentligen?

I kväll den 28 maj såg jag något märkligt på himmelen. Det var fortfarande ljust och det fanns en ridå av moln som tydligt låg som en matta. Plötsligt såg jag något som jag upplevde som en fågel som segelflög långt bort. Den var vit och platt men väldigt långt bort. Plötsligt rörde den sig bakåt och försvann i molnridån och snart kom den fram igen. Den rörde sig också i sidled åt båda håll och en aning upp och ner också. Det avgjorde saken, en fågel som befinner sig i molnkanten går inte att se med blotta ögat. Var det ett UFO månne? Den rörde sig fram och tillbaka åt olika håll ett tag, försvann och kom tillbaka några gånger innan den försvann i horisonten. När den försvunnit uppstod omedelbart en vacker regnbåge på samma plats. Därefter kom solen och tio minuter senare var alla moln borta. Detta tycker jag var märkligt. Jag kan inte förklara det. Eftersom, vad det nu var, rörde sig in i molnen och fram ur molnen så förstod jag att det inte var ett föremål som flög i luften strax intill. Det var långt bort men syntes tydligt. Det kunde inte vara ett flygplan eftersom sådana rör sig från en punkt till en annan. Nå, med tanke på att många människor gjort liknande iakttagelser och att jag sett filmsnuttar på internet med liknande föremål kunde jag inte annat än häpna.

2 kommentarer:

  1. Jag tror det var Guds helande Ljus du såg - Kristus-ljuset.
    Hope

    SvaraRadera
  2. Ja det är mycket möjligt. Ibland undrar jag vad det är för skillnad på UFO och Gud eller Kristus. Båda är lika mystiska och oidentifierade hittills.
    Jennyli

    SvaraRadera