torsdag 17 juni 2010

Little grandmother

Hon talar till hjärtat, från hjärtat! Underbart vackert att lyssna på. Medvetandets tid är här för att stanna. Nu missar inte moder jord chansen att verka genom oss. Vi är hennes barn och vi är alla bröder och systrar som kommit till jorden under den mest omvälvande tid man kan tänka sig. Vem skulle inte vilja dö för att få födas här i den här tiden. Tänk att vi är bjudna att vara med. Vi är utvalda. Vi är stjärnbarn tveklöst. Människan är en enda stam om än av många färger. Det är dags att förenas i ett enda uppdrag: Iscensätta fritt flöde av hjärtats vackra röst - kärleken. Förena oss för att få Moder jord att åter andas, åter skapa liv, åter verka i oss alla. Tack vare den här vackra och välsignade kvinnan kommer vi att kunna vandra i ett paradis igen. Vackrare uppenbarelse får man leta efter. Följ länken och titta på de tre avsnitten av filmen "The return of the ancestors".

http://www.cosmic-heart.net/start/kiesha/return-of-the-ancestors

6 kommentarer:

  1. Det är stort att få vara med här och nu!

    SvaraRadera
  2. Ja det är överväldigande ibland :) Det är dags att vi börjar tro utan tvivel på att vi vet hur och vad vi ska göra, vilka vi är och varför vi är här.

    SvaraRadera
  3. Det här var väldigt väldigt vackert. Ögonen tåras och hjärtat öppnas. Tack för att du visade på det här!

    SvaraRadera
  4. Så lite så Björn. Det var samma sak för mig när jag såg henne... det här är väldigt speciellt. Moder jord kommer till tals via henne. Liksom förfäderna och deras visdom. Underbart!

    SvaraRadera
  5. Hej Jennyli!

    Jag har försökt posta kommentarer på din sida utan att lyckas. Hoppas det går bra nu!

    Visst är hon underbar Keisha Crowther!

    Liksom du är!

    Vänligen

    Fredrik

    SvaraRadera
  6. Åh tack Fredrik, det värmer verkligen att höra :) Det du säger om mig stämmer också överens med hur du själv är.... Vackert! Hon kommer ju till Sverige i juli på no mind - festivalen i Ängsbacka. Det blir en kristallceremoni då. Hade jag kunnat skulle jag åka dit utan tvekan.

    Det gick bra att posta den här gången tydligen Fredrik. Det är konstigt att inte det går alltid. Jag tror Björn också har haft problem. Men det är bra att ni inte ger er ;)

    Kram kära vänner!

    SvaraRadera