torsdag 16 februari 2012

Recensera min bok och vinn 200 kronor

Här kan du skriva in en recension av Evigheternas bok och ha chans att vinna 200 kronor... http://www.bokus.com/bok/9789186799076/evigheternas-bok/

För dig som redan har läst boken, blir det en enkel match. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag att uppvaknandet som boken leder till är värt så mycket mer än 200 kronor.

Den frihet som det innebär, går inte att mäta i pengar... Jag gör allt jag kan för att via kortare blogginlägg få till samma resultat som boken ger. Det är mitt kall här i livet...

Men kraften i evigheten kramar oss, till dess att vi börjar krama tillbaka. Vi tankar livsenergi ur evighetens portar antingen vi är medvetna om det eller ej. Men skillnaden är att när vi gör det medvetet, då blir kraften integrerad med oss och vaknar inom oss så att vi inte behöver tanka på utifrån. Vi blir själva kraftkällan, varur evighetens hela potential blommar....

Kram och kärlek i massor

1 kommentar:

  1. Dessutom kostar boken via Bokus, bara 85 kronor. Alldeles för billigt, men hade jag varit som du, skulle jag passa på.

    Jag ser inte mig själv som författare till boken. Jag ser mig själv, mer som den första läsaren av Evigheternas bok. Men i samma stund som jag läste boken, så nedtecknade jag den också. Bara för att ni skulle få chans att läsa den också. Frihet är ordet!

    Boken är varje hjärtas frigörare. Din kraft vaknar och den konstgjorda andningen som ger dig luft under vingarna, kan upphöra. Du ska lära dig att flyga och lägga ved på din egen brasa. När du lär dig det, kan Gud gå i pension.. Något han/hon längtar efter.

    SvaraRadera