fredag 23 november 2012

Ut ur vetenskapens kruka! Medvetandets expansion! Min egen verksamhet, registrerad på skatteverket! Det nya paradigmet som ska försöka att passa in i det gamla!



Chile 2011 (Melipilla)

Ut ur vetenskapens kruka! Medvetandets expansion! Min egen verksamhet registrerad på skatteverket! Det nya paradigmet som ska försöka att passa in i det gamla! ?


Hur sjutton gör man det???? Det är motsägelsefullt, som att försöka få ner en större mugg i en mindre! Men mitt arbete går ut på att göra ärliga försök att vidga den lilla muggen så att systemet möter den nya människans behov och krav. Mattematik är en vetenskap som bygger på exakta regler och formler! Själslig matematik bygger också på exakta regler och formler. Men det tror inte matematikern på! Därför blir hans mugg så liten. Tro och vetenskap behöver anpassas till varandra för att den helhet och enhet vi alla vill ha verkligen ska realiseras.

Min utmaning ligger i att möta kravet från den lilla muggen samtidigt som jag utforskar den stora och hittar vägar att förena de två! Miljoner människor gör det samma som jag och lägger hela sitt liv på detta uppdrag. Kanske är det rent av därför vi kom till Jorden just den här tiden. Mitt sätt att göra det är genom musik och genom spirituella budskap. Jag hoppas och ber att min ambition inte ska knäckas av det gamla paradigmet och systemet. Än så länga är jag och vi alla beroende av detta system för att överleva! Så jag ber om en snabb förändring hos människor att finna, inom sig, en önskan att också försöka se det nya som är på väg. Det underlättar för alla! <3>

Detta är en vädjan till er alla att börja se var ni står! En vädjan att underlätta för den oundvikliga transformationen och uppstigningen till en högre dimension. Vi människor kan hjälpas åt att göra det lättare. Det gör ont när knoppar brister och denna period kan vara förenat med mycket lidande. Möt lidandet med öppna ögon och förstå vad det är och varför det kommer! Låt bli att se lidandet som något dåligt som råkar hända dig. Det är en gudagåva som finns där för att låsa upp den gyllene porten till himmelriket i ditt hjärta. Hela dig själv genom att släppa ut sorgen och komma i kontakt med skatten som väntat i eoner på att du ska upptäcka den. Du är skatten, den ligger i djupet av själen och längtar efter att få frigöra själens livspotential.
 
Men enkelt sett vill jag be om en tjänst! Hälsa alla händelser i ditt liv välkomna. Ha förtröstan och lita på att de finns i ditt liv av en anledning som du inte kan se än. Möt svårigheter med tacksamhet och känn ingen rädsla. Möjliggör för transformationen i ditt liv genom att låsa upp dörren till himmelriket i ditt hjärta. Denna dörr sitter i halsen! Den gyllene porten, är din hals. Hosta upp och ta ton! Möt själens fönster mot evigheten i ditt hjärta! Märk livets skapandeförmåga inom dig själv. Se dig själv och vilken potential din kropp och själ har. Tro på dig själv! Du har allt, och du kan allt! Ingenting är omöjligt!
 
Se det nya som är på väg! Möt det nya som är på väg med öppna armar! Möjliggör för det nya som är på väg med öppna armar och känn ingen rädsla! Dra en suck av lättnad och tacksamhet! Tro och se! Med en suck av lättnad låser du upp porten jag talar om. Möjliggör för livet! Dra en suck av lättnad! Medvetet! Se livet som kommer när du drar en suck av lättnad!
 
Tusen tack för att du gör det här! Det ska hjälpa dig själv på din väg och mänskligheten i stort i den här processen vi går igenom nu!
 
TACK från djupet av mitt hjärta! <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar